18 Ağustos 2009 Salı

nobel barış ödülü benim olmalı

stadda maç yaparken kavga çıkmasından nefret ederim. maç yapmazkende kavga çıkmasından nefret ederim gerçi. aslında herhangi bi durumda kagva çıkmasından nefret ederim. yani kavga ne abi? yani vuruyosun birine, vurmak ne? yani sen vurunca onun bi yeri acıyınca ne olacak? elini yumruk şekline getirip savurmak nası bi davranış? nedir bu yumruk filan? 2 hafta içinde 2 kavgayı ayırdım. nobel barış ödülünü bana vermeleri lazım. naaadar sevgi dolu bi insanım.

8 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

nobel barış ödülü, parasını alamayan ortalığı birbirine katan inşaat işçileri sakinleşsin diye onlara veresiye vereceğini söyleyen bakkala gidecek bu yıl :D
(valla dün öyle bi haber vardı)

bossa nova dedi ki...

'stick sevgi pıtırcığı' tüm kitapçılarda..


önceki yazılarda bi bebeğe, köpeciğe demediğini bırakmadıydın sanırım hm hm evet evet sinirli ve cani bi stick gördüm sanki..yok yok o gitmiş cici stick gelmiş agucuk bugucuk siticik.:)

stickman dedi ki...

ama olmaz ya puck, o bakkala nobel ekonomi ödülü filan versinler, yada nobel yılın bakkalı ödülü filan versinler yauv, o kadar kavga ayırdık burda yumruk yeme riskini göze alarak ayırdım adamları. sorarım ben o bakkala!

gugugu ihih gugugu puahauha çok manyak güldüm :D ya bossa novacığım bak sen bilir misin ki o masum sandığınız köpecik ve bebecikten neler neler çekiyorum ben. uykusuz bırakıyolar beni. valla çenelerini kıracam ikisininde. neyse neyse cici ve agucuk bir stickim (nihoho siz öyle sanın, o yazının sonundaki linki niye koydum ben nihohoh)

Damlo dedi ki...

benim yorumum nerdee :S

stickman dedi ki...

yorum mu yazmıştın bu yazıya, valla gelmedi Damlo :(

nymphea dedi ki...

How I met your motherı ilk sezondan itibaren izlemeye başladım da Marshall'in kavga sahnesi geldi bunyu okurken aklıma:) Çok güldüm:P

Stickman sayfamda senin için bir mim var:)

stickman dedi ki...

How I met your motherın ilk iki sezonunu arkadaş sana çektim al izlersin dedi. bende saol dedim. eve geldim bi baktım, hiç biri açmıyo, bozuk çekmiş hain. ve kızma nymphea ama artıkın ben mim yazmıyom ki :(

Damlo dedi ki...

evet :S