26 Ağustos 2009 Çarşamba

özür dilerim anneanne...

anneannem küçük kase yoğurtlar yiyor gün içinde. 9-10 tane filan alıyo bi defada. onları buzdolabına koyuyo, hergün biraz biraz yiyo. bazen yarım kase, bazen bi kase. işte ben dün gece dayanamayıp anneannemin yoğurtlarından birini çaldım. ardından hemen bir kaşık alıp koşarak odama geldim ve çitanın avını avladıktan sonra ağaca çıkarıp yediği gibi bi güzel yedim o yoğurdu. mübarekde ne tatlıydı, nası güzeldi. çok kısa bir süre içinde tükettim. 15 saniye kadar sürmüştür en fazla. ama sonra bi vicdan azabı :( bi pişmanlık, bi böyle allahım naptım ben haykırışları. nasıl pislik bir insanım, yaşlı ve masum bir kadının yoğurdunu çalıp yedim. ne kötüyüm. uzun saatler boyunca düşündüm ve anneanneme bir mektup bırakıp buraları terketmeyi kendime uygun gördüm.

sevgili anneanneciğim. ben torunun stickman. evet, şu bazen pisboğazlığı tutan ama genel olarak iyi bi insan olan. içimdeki derin vicdan azabını bir nebze olsun bastırmam lazım. onun için sana bir itirafta bulunacağım. senin yoğurdunu çalıp yedim ben anneanne. hatta ve hatta bunu üçüncü yapışım. senden beni affetmeni beklemiyorum yoo yooo bu kadar ileri gidemem. en kısa zamanda sana yediğim yoğurtları faiziyle birlikte göndereceğim. lütfen kabul et. artık o güzel yüzüne bakamam. pamuk ellerini öpemem. bir müddet isviçredeki bir arkadaşımın yanında ikamet edip, şarküteriye doyacağım. sonrası mı? sonrasını bende bilmiyorum anneanneciğim. bu arada yediğim yoğurt kabı sabaha kadar masamın üstünde durunca biraz kurumuş tabi, isterseniz kaldırmayın orda dursun. benden bir hatıra kalmış olur anneanneciğim. sevgiler...

9 yorum:

wmina | queen elisabeth dedi ki...

hahahaa :D:D çok iyiydi :) annanenin ellerinden öperim..

Merve(mj*) dedi ki...

ahaha harika olmuş.

eminim affedicektir.daha fazla üzülme=)

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Kendisini kaybeden insan :D

Damlo dedi ki...

çocuk sen delisin :D:D

Damlo dedi ki...

blog resmindeki faşizme de dikkat etmedim sanma. pis şovenist :Pp

Sinek efendim! dedi ki...

üçtür anlamıyorsa bu kadar da vicdan azabı çekmeye gerek yok bence... ha dostum, sadece bir kase yoğurt...

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .bir yoğur için gidilir mi :o) sende gitme isteği var bahane arıyorsun ha ha

Mizz Oz dedi ki...

Yok o degilde, sen niye masanin ustune cizdin kendini ben ona takildim. Harbiden orda mi yedin gormesinler diye?

Git bi altili yogurt al anneannecigine de affetsin seni. Ayip ama yaptigin ^.^

stickman dedi ki...

saol wmina, o da seni yanaklarından öper, hatta mıncırır yanaklarını.

artık çok geç Merve o affetse bile ben kaldıramam yüzümü, bakamam gözlerine.

bir gün karşılıklı kolbastı oynamalıyız Okyanu∫takί rüzgar.

yeni bannera nasıl anlamlar yüklemişin öyle Damlo :D uhuuvvv.

3 kase Sinek efendim! bi kase olsa nolucak. ama 3 kase düşünebiliyor musun. vicdanım beni rahat bırakmıyo.

•düşler kon∫erves¡• o da var tabi. şşş sus. sessiz ya. şşş. dur bi. bak duycaklar ;)

yok be Mizz Oz, bi an için aklımdan geçmedi değil ama orda yemedim tabi. şu çita örneğini verdim ya, ondan öyle çizdim. Altılı yoğurt alsam, eve getirene kadar dayanamam yerim diye korkuyorum. o zaman daha büyük bi azap beni bekler. maalesef yapamam bunu.