15 Ağustos 2009 Cumartesi

sakin olmalıyız...

  • Ay'ı bu kadar net görmek ne kadar da güzelmiş, sessiz bir gece bugün, karşı inşaatın beni canımdan bezdiren şerrreffsiz köpeği bile havlamıyor. ve ben penceyeri kapatıp yatıyorum. haha. çok acayip şeyler yazacam sandınız demi. sanmayın bi daha. aslında şerrreffsiz dememden anlamanız gerekirdi. hiç böyle şeyler yazarken öyle şeyler denir mi? cıks. mümkün olduğunca denmemeli, hadi dedin diyelim ama o şekilde vurgulamamamız gerektiği su götürmez bir gerçek. su götürebilen gerçekleri hepimiz merak ediyoruz. zaten bu konuda yalnız olmadığımızda su götürmez bi gerçek. ama keşke götürsede bilsek.
  • gerçek kesit muzaffer nere gitsem karşıma çıkıyo, inanılır gibi değil. ister misin herif kin yapmış olsun yılların intikamını almaya çalışsın. yapar mı yapar abicim psikopat psikopat bakıyo zaten. tanıyacak diye korkuyorum, allahım inş. tanımaz beni.
  • hani hayatımın fon müziği şu şarkıdır derler ya. üç gündür deliler gibi düşünüyorum, hayatımın fon müziği olacak bi şarkı bulamadım. ne biçim hayatım varmış var sen düşün.
  • hani yan komşunun yeni doğan ve cinsiyetini henüz bilmediğim bebeğinin ağlayış sesinden bezip tüm dünyaya bir serzenişte bulunmuştum ya. vuuuh cümle hiç bitmicek sandım ha yazarken. siz okurken tabi çabukcak bitmiştir. ohh ne ballısınız. neyse, işte o bebek yine ağlıyo ama son zamanlarda bi garip oldu, ben o bebeğin ağlayışından valla tırsmaya başladım. böyle korku filmi bebeği gibi ağlamaya başladı kancık. hani böyle lanetli bebekler filan doğar ya, öyle ağlıyo. bi de onun yaşamıyla benim yaşamım arasında sadece bir duvar varya, bu beni endişelendiriyo. yani şu an monitörün hemen arkasında duvarın dibinde beşiği var olabilir. ona kalırsa üstteki komşularında eteklerinin altından poposu gözüküyo olabilir tavan olmasa. şu lanetli bebeğin beni nerelere sürüklediğine bakın. kesinlikle lanetli bu bebek.

7 yorum:

Damlo dedi ki...

yazık el kadar bebee demediğin kalmamış. tüüü :D:D

bossa nova dedi ki...

ay yazık yavrucağa hastadır belki:( Hİşşş tavan cam olsa nasıl olur hakketen yaa:)

stickman dedi ki...

o da ağlamasın damlo alla allaa

hasta diil bossa nova ya, sırf ben gıcık oluyum diye yapıyo, sırf beni rahatsız etmek için yapıyo. şimdi ben son ses açıp bi savaş oyunu oynayımda görsün gününü. tavanın cam olmasının güzelliği üst komşuların fiziki özelliklerine bağlı. varsın bizimki olmasın, hatta bi kat daha beton çekecem becerebilsem :D

::puck-robin:: dedi ki...

insan bebeğe kancık der mi cık cık ...

stickman dedi ki...

ama onun ağlayışını görmedin puck, duymadın yani, duysan bana hak verirdin. hatta çok çok ayıp şeyler bile söyleyebilirdin onun için. valla.

sokratesya dedi ki...

okuduğum an bende düşünmeye başladım şu fon müziğini..kafama takıldı düşünüp durdum.
sonra birden sirkelenip dedim ki:
leyn gerizekalı sen daha kaç yıldır yaşıyosun da bide fon müziği arıyosun cenin sayılırsın daha !
öyle dedim. geçti.

stickman dedi ki...

kendini kontrol etme açısından bi harikasın sokratesya ama çok sert davranmışın kendine. yani cenin olsa bile en azından bi daha dün annemizin kollarında yaşarken gibi bi şarkı olabilirdi az buçuk.