28 Ağustos 2009 Cuma

sabah raporu

zabağılan uykusuzun ikinci yaşına geldiğini ve bunu özel bir sayıylan güzelleştirmeleri gerektiğini hatırladım ve bayiye gitmeye karar verdim. ayrıca üşendiğim için uzun zamandır alamadığım OZ'un 4. sezonunuda çektirmeye karar verdim. bayiye gittiğimde penguen'in de yedinci yaşının olduğunu öğrenince onu da almaya karar verdim. ne çok şeye karar vermişim bu sabah. eee bi süre canım sıkılmaz artık. yani inş. öyle umuyorum.
bu arada bu korsan cdleri buraya açık açık koyduğum için tırsıyorum. ya polis yerimi tespit edip baskın yaparsa :( abi valla ben çekmedim, cdci çekti, eşgalinide veriyim bak, 165 boylarında, sakallı, gözlüklü, 25 yaşlarında beyaz bir erkek. zaten kadın korsan cdci görmedim ben hayatımda. harbiden lan? kadın cdci niye yok? bence olsun. hakkaten ya ne tuhaf. allaa alla bak görüyomusun nerden takıldı aklıma durup dururken. alla allaa çok tuhaf yavv. cıks cıks... yine canım sıkılmaya başladı. "haydi kızlar korsan cdciliğe" diye bi oluşum başlatsam mı ki?

7 yorum:

Damlo dedi ki...

all işte sırf ben biliorum die kadın cd cimi afişe etmek zorunda mıydım? evet evet benim sidici bildiğin kadın :D

Zeugma dedi ki...

Konya'da yoktur o zaman
Ben gördüm kadın korsan :)))
Yani korsan CD'ci kadın :))İstanbul/Bahçelievler'deydi
Aklına zabağılan gelecek bişi kalmadı mı? Erkekse karısı da vardır, o gidince diğeri bakar, Allahım yaaa:DDD
Stick ..Ben de alayım şu dergilerden yaw..Bilmiyordum valla yıldönümleri olduğunu..
İyi hatırlattı guzuuum:D
Din din dimedim din:))

Merve(mj*) dedi ki...

Bizim burda da eşine yadım eden bir bayan cdci mevcuttur efendim.Sanırım oluşum sen başlatmasan o bayandan türer gider=)

sokratesya dedi ki...

ahann.geçen hafta alcam diyip duruyodum.unutmuşum.
iyiki hatırlattın.hadi bi koşu bakkala.

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

su twitter postlarina bayiliyorum stickkk :)))

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

adamım Oz harika dizidir yaa, Oz u izlemiş birisi olarak, Prison bile beni kesmedi desem abartmış mı olurum kine??

brk

Daçe dedi ki...

ankara kızılay moda çarşısında bir adet kadın korsan cdci bulunmaktadır. fakat kendisi cdciden çok her şeye benzer. (mor göz altları, rüküş kıyafetler, ağızda sakız, dükkana girip çıkan 'bi garip' erkekler...) evet öyle. değişik. eallah.. hava da sıcak.