4 Ağustos 2009 Salı

korkularınla yüzleşmelisin john!

gece tuvalete gitmek için kalktığımda sanki arka odadan biri bana bakıyomuş gibi hissediyorum ve karanlık, kafası olan, dar omuzlu, uzun boylu birinin silüetini görüyorum sanki. ve bazen çok tırsıyorum bundan. şu an bunları yazarkende tüylerim diken diken. yıllar önce tvde film izlerken ordan bi cümle duymuştum. korkularını yenmen için onlarla yüzleş diye. bu korkumu yenmek için ışıkları yakmadan o gördüğüm silüete doğru yürümeye çalıştım. bi adım attım ama sonrası yemedi valla, aklım çıktı, koşarak yatağa geri döndüm. çişimide yapamadım tabi. lan sabah olana kadar beklesem tutamam, dayanamam. en iyisi hemen yol üzerindeki bütün ışıkları yakıyım. gittim yaktım. arka odada gördüğümü sandığım şey tamamen psikopat beynimin ürettiği bişey. kapı bile kapalıymış lanet gitsin.

ama halen bazen şöyle oluyo. mesela karanlık ya. gidiyorum tuvalete doğru. korkuyorum ama korktuğumu kendime çaktırmamaya çalışıyorum. garez 1'deki kedi gibi sesler çıkaran çocuk ayaklarıma dolanacak gibi hissediyorum. adımlarım hızlanıyo birazcık, yine kendime çaktırmadan. ve işim bitince hızlıca yatağa geri dönüyorum. asla arkama bakmadan. ve "-senin için burdayım, yakında beraber gideceğiz burdan stickman" diyen sesi duymamak için kulaklarımı tıkayarak :p

şaka şaka ben böyle şeylerden hiç korkmam. hiç bişeyden korkmam aslında. bi böcekten korkarım. bi ribaundan inerken başkasının ayağının üstüne basıp ayağımın burkulmasından. bi de bak zebradan çok korkarım. ne şanslıyım ki bizim buralarda pek zebra yok. ya afrikada bi kabilede filan yaşasaydım. ne fena olurdu.

19 yorum:

::puck-robin:: dedi ki...

Bir arkadaşım örümcek korkusunu yenmek için pet shop'a gidip tarantula bakıyor. adama diyor ki "ya kaçarsa kaybolursa nasıl bulurum onu?" petshopcu adam diyor ki "o seni bulur!"
meğer kokusunu mimlermiş ve bulurmuş.
bunu duyunca alır mı örümcek, akayları vura vura kaçmış.
yanı uzun lafın kısası arkanda biri varmış gibi geliyorsa arkanda biri vardır :D

stickman dedi ki...

iki gündür yaptığım yorumlarla gülmekten öldürüyosun beni puck :D dün şu çocukların kafasına pil atma olayın bugünde bu :D allah razı olsun ablağğ. tarantulada ne manyak hayvanmış koku şeyetmeler bulmalar filan. ayrıca arkamda biri filan yok tamam mı korkutma beni. ühü :(

UndefinabLe© dedi ki...

Zebra korkuna hasta oldum! Zebralardan korkmak gerek zaten. Nepçim hayvan o öyle. Siyah beyaz çizgili falan. Pijama giymiş at mübarek. Heh,Puck-Robin'in arkanda biri vardır lafına katılıyorum. Kesin vardır. Ama kovalamaca oynama onunla; kızarsa yer seni.
-D-

spESİfik dedi ki...

bende de cok olur o korku.hatta bi ara aynaya bakamıyodum hele dustan cıktıysam ve ayna buharlıysa komple sıctım:D zaten sonra korkudan nası cıktıgımı falan hatırlamıom:D

Ayşegül dedi ki...

Galiba "ghost whisperer" izlemişsin.. ben de izledim =) ama korkularımla yüzleşmeye hiç niyetim yok..

stickman dedi ki...

UndefinabLe©, zebra hipnoz edici hayvan, bi süre sonra o çizgiler dönüyo böyle içine çekiyo. bu arada arkamdaki adamla iyi anlaştık, kızmadı bana, oturduk makarna yedik beraber.

spESİfik, bi de o buharlı aynada, geçen yaz ne yaptığını biliyorum yazsaydı? hatta kanla yazsaydı :D seni tanıyo olsaydım bunu bi şekilde yapıp seni korkudan delirtirdim :D

yok ordan değil bu cümle Ayşegül, Ghost Whisperer denk gelirse izliyorum. Melinda da çok şeker bi kişilik :D ama ordan değil. başka bi filmdi. ben o diziden hiç tırsmıyorum ya. bu arada korkularınla yüzleşmelisin gerçekten, mesela küçüklerden başlayabilirsin. ben geçen sene kertenkele öldürdüm mesela. üstelik yastıkla üstüne uçarak. geçti mi korkum. hayır :D ama yüzleştim en azından :)

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. ..ya dün bana da uyurken birisi sürtünüyor gibi geldi ühüüü bir de yalmız kalıyorum sabaha kadar uyumadım. ..kaç kaç vardır kesi sen bakınca görünmez oluyordor çakal

bossa nova dedi ki...

stick gereğinden fazla telefon kulübesi izlemişsin bünyen kendine itaatsizlik etmeye başladı hiş bak bi arkada bi karaltı var sanki hımm??

Amélie Poulain dedi ki...

En azindan sen daha mantikli seyleri gordugunu zannediyorsun. Ben bir kere yatarken yatagin karsisinda saksilik (hani su 3-5 saksi koymaya yarayan demirden acayipo bir sey var ya) gordugumu zannettim. Naalaka dimi yani.

Damlo dedi ki...

evde yalnız kalıcam ya korkutursun artık pıssss

stickman dedi ki...

amanııın, seninkisi çok feciymiş be düşler konservesi. hakkaten feci, yani yatağın, uyuduğun belkide kendini en rahat ve huzurluğu hissettiğin yerlerden birinde sen böyle bişi yaşa. benimkilerle bi konuşuyum belki tanıyodur seninkileri, yapmasın bi daha böyle terbiyesizlikler.

bossa nova, telefon kulübesi diye bi film vardı ya, yıllar önce onu izlemiştim sadece bi kere, cıks ondan da değil. o karaltıyla kanki olduk artık. dün makarna bile yedik beraber heheeeyt korkmam ki artık.

Amélie Poulain :D :D :D saksılık mı :D :D ben hiç görmedim öyle cansız varlık :D hep böyle bi gizemli şeyler filan oluyo bende. ama seninki korkutucu olmuyodur, yani saksılık sonuçta, napabilir ki.

Damlo şimdi yalnız kaldın ya evde, daha çok gelirler senin üstüne söyleyim. hatta her taraftalar, şu an bile seni izliyolar. nihuhuhahauahaha :P asilerin gücü adınaaa :P

Damlo dedi ki...

süper. ne güzel gardımı alayım o vakittt.

Adsız dedi ki...

Bir an.. sadece bir an korktuğuna inandım ve sevinmiştim. ilahi adalet diye.. beter ol.. besbeter ol ,çomçok kork, korkudan öl emi stickman

ayci dedi ki...

stickman, bu postu okuyamadim - fotograf yüzünden!
rüyama gircek zaten!

stickman dedi ki...

Adsız :D ilahi adalet mi? bende seni mi korkuttum yani, ondan mı sevindin :D ben karabasan yakalamaya çalışmış bi insanım neden korkacam :D beni gerçekten korkutmak istiyosan odama uçabilen, iğrenç vızıltılı ve büyük bi böcek at. gerçi o da korku değil, tiskinti. pis, iğrenç böcekler. her türünden tiskiniyom. sende böcekler içinde kalasın emi :p

ayci, niye korkuyosun bu çocuktan ablası, onu sevimli görmeye çalış. bak yanaklara filan ne sevimli ablası, biraz yüzü solmuş ışık görmedğinden o kadar, bi de o ağzını uyuz gibi açıp kedi gibi ses çıkarmasa evlat edinesi geliyo insanın. yazıda hafif tırstırıcı sayılabilir, daha fotoğraftan bu kadar tırstıysan okuyacakların çılgın hayal gücünü karanlıkta çalıştırıp sana çığlık attıracak şeyler bile gösterebilir. bi tıkırtı mı oldu ayci, bak orda valla arkanda, odanın kapısının ordan bi karaltı oldu gibi ayci :( biri geçti sanki hızlıca :(

*Asi-yeah* dedi ki...

demek ki napmijackson? korku filmi izlemicexin. sorun burada bre john.

stickman dedi ki...

asi-yeahcüğüm, sağlam bi korku filmi bulsam izlicem aslında ama yokki. yok küçük kız geziyo oda da filan, yok bilmem ne. gezsin yani küçük kız napacak ki. git sev hatta :D bi şeytan çıkarması mı ne öyle film vardı Şeytan çarpması da olabilir adı, uzun zaman önce izlemiştim. o güzeldi. ama şimdi onu izlesem o da salakça gelebilir. yani şeytan girdiyse nolmuş kızın içine, napacak ki yani şeytan. anlaşılamayan nokta nedir? paylaşılamayan şey ne? :D gerçekmidir yalan mıdır bilmiyorum, film olmayan, gerçekten kızın içine şeytan girdiği ve onu çıkartmaya çalıştıkları videolar var, onlar hafiften tırstırıcı çünkü kimse o kadar iyi rol yapamaz herhalde, yani kesin gerçektir diye düşünüyom :D bi de böyle besmele filan çektirmeye çalışıyolar ama tuhaf bi ses çıkartarak çekiyo kız. tırstırıcı biraz :D ama şu gerçek kafa kesme, adam asma, kafasına kurşun sıkma, boğazını bıçakla koparma videolarının yanında filan bunlar hiç kalıyo gerçi. onlar bi tuhaf ediyo insanı. izlemeyiniz efenim, izletmeyünüüz.

*Asi-yeah* dedi ki...

bence de git sev o odadaki kucuk kizi. ne korkup tirsarlarsa yaa. bacak kadar cocuk sana napicak allalala. seytan konusuna girmeden geceyim gercek kafa kesmelere falan. oyle bi vidyoyu ilk 6 sene once izlemistim, o zamanlar daha yeni internetimiz vardi, o vidyoyla da karsilasinca ister istemez baya bi etkilendim. sonradan hayvanlara yapilan iskenceyi gordum, danayi canli canli kiyma makinasina atiyorlar, kopekleri dove dove olduruyorlar, vay ne biliim baligi oldurmeden pisirip canli canli servis ediyorlar. ne yalan soyleyim, hayvanlara yapilan iskence beni daha cok etkiliyor. eskiden hayvanlari severdim ama boyle asiriya gidip hayvanseverlik taslayanlara uyuz olurdum, simdi ben de onlardan biri oldum. allaam ya nerden nereye. i'm so sorry john, blogunu batirdim. bak hayvan dedim de, dur ben gelmis gecmis evcil hayvanlarim hakkinda bi yazi yazayim bloguma. bay.

oyleboyle dedi ki...

olm geceleri tavanda ters bi şekildeemekleyerek ilerleyen biri takip edio beni bu ne ki ahahaha